Reacties deelgebied 1: Lekstraat-Sporendriehoek Den Haag
Volg-nummer | Locatie | Welke aandachtspunten wilt u ons meegeven voor de locatie? | Heeft u suggesties voor de locatie? |
36 | Lekstraat Noord Bedrijven | In werkgroep helderheid krijgen m.b.t. behouden bedrijven bij tunnelvariant. Weg wordt te smal voor toegankelijkheid zodat besluit door gemeenteraad half 2025 genomen kan worden dat bedrijven weg moeten | |
37 | Alle betrokken gemeentes | Wat is de toegevoegde waarde van een derde tramlijn naar delft? Kunnen de bruggen de druk wel aan? | Maanweg-Prins Bernardlaan en dan zo naar de oostkant van The Mall of the Netherlands. Dat verlicht parkeersdruk in omliggende wijk. |
38 | Bedrijven Lekstraat Noord | Ik zie een aandachtspunt | Bedrijven moeten soortgelijke locatie krijgen bij verplichte verhuizing |
39 | Bedrijven Lekstraat Noord | Ik zie een aandachtspunt | Bedrijven moeten soortgelijke ruimte krijgen bij verplichte verhuizing |
40 | Bedrijven Lekstraat Noord | Ik zie een aandachtspunt | Snel duidelijkheid voor ondernemers over wel of niet weg moeten ivm tracé. |
41 | Bedrijven Lekstraat Noord | Ik zie een aandachtspunt | Bedrijven kunnen niet blijven is geen ‘done deal’. Zoek een andere oplossing. Als ze echt niet kunnen blijven dan in goed overleg met eigenaren en die zeer ruimhartig helpen/ondersteunen met meer dan alleen maar (veel) geld |
43 | Bedrijven Lekstraat Zuid | Ik zie een aandachtspunt | Bedrijven moeten soortgelijke ruimte krijgen bij verplichte verhuizing |
46 | Kop Binck 36 | Ik zie een aandachtspunt | Raken kop is niet nodig. Variant voortgekomen uit participatie is onvoldoende onderzocht/afvallen is onvoldoende onderbouwd |
50 | Rijbaan lekstraat | Ik zie een aandachtspunt | Meer ruimte voor voetgangers er fietsers mag niet ten koste gaan van bestaande bedrijven |
69 | Lekstraat Noord Bedrijven | Nieuwe_tramlijn | Graag constructief overleg over toekomst perspectief van mijn onderneming. Duidelijkheid is na jaren van onzekerheid nu echt nodig. |
71 | Lekstraat Noord Bedrijven | Nieuwe_tramlijn,Openbare_weg | De tramlijn moet een vrije baan krijgen en dat gedeelte moet Autoloos worden in verband met de vele verkeersdrukte in de spits doordeweeks maar ook in de weekeinden |
92 | Schenktunnel | Fietspad | Tunnel opwaarderen, degelijke tunnel van maken. Die trappen zijn levens gevaarlijk als het koud en nat is. Strooien gebeurt pas als het weer dooit. Deze tunnel komt nooit goed. Gewoon degelijke hellingen aanleggen of verwijderen. |